close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה בדיוק אומר קנאביס רפואי?

מערכת שורשכב סיוון, תשפא02/06/2021

בשנים האחרונות מדברים על זה יותר ויותר, והאמת היא, שברור מדוע היום גם אתם מתעניינים בנושא של קנאביס רפואי. מה זה בדיוק אומר ולמי זה יכול להתאים

תגיות:
בשנים האחרונות מדברים על זה יותר ויותר, והאמת היא, שברור מדוע היום גם אתם מתעניינים בנושא של קנאביס רפואי. מה זה בדיוק אומר ולמי זה יכול להתאים? האם אותו קנאביס עלול לגרום לנו להתמכרות? או לתחושת ה"היי" שהצעירים מדברים עליה ומחפשים אותה? חשוב להבין שלצמח הקנאביס המהולל יש הרבה מאוד חומרים ומרכיבים, אבל רק חלק מהם פעילים. במקרה של הקנאביס הרפואי, אנחנו רואים שהוא מופק מאותו צמח, אך מהחלקים הלא פעילים שלו. זה בדיוק מה שמוביל לכך שהוא אומנם עושה עבודה נהדרת, אך הוא לא גורם לנו להתמכרות ולכן אין כאן שום חשש בשימוש בו. כמו כן, בשנים האחרונות חלו מספר
רפורמות בישראל ביחס כלפי הקנאביס הרפואי ולכן היום, מי שיש לו רישיון, יוכל לצרוך את הקנאביס הזה בלי לעבור על החוק.

קנאביס רפואי – מתי כדאי לצרוך אותו?
אם חשבתם לרגע שקנאביס שהוא רפואי יוכל להתאים רק לאנשים שסובלים מכאבים פיזיים שונים, כדאי שתדעו שבפועל זה כלל לא מדויק. למעשה, ככל שעוברות השנים הנושא הזה הולך ונהיה לא רק יותר נפוץ, אלא גם הרבה יותר נגיש. נערכים אינספור מחקרים בנוגע להשפעת הקנאביס על בני האדם ולכן היום אנחנו יודעים שהוא יכול לא רק להרגיע כאבים פיזיים שונים, אלא גם טראומות ואינספור מצבים נפשיים. למשל, קנאביס רפואי מומלץ לא פעם לאנשים שסובלים מתופעות נפשיות קשות כמו:
• פוסט טראומה
• חרדה
• דיכאון
• מחלות נפשיות
• מתח ועוד

בנוסף, כמובן שגם אנשים שסובלים מבעיות פיזיות קשות שמפריעות להם בתפקוד היומיומי יוכלו גם הם לנסות ולקבל את הרישיון לקנאביס. אומנם זה נכון שכדי לצרוך בארץ שלנו קנאביס רפואי בצורה חוקית ובלי בעיות מיותרות צריך להוציא תחילה רישיון, אך מצד שני, היום זה פשוט יותר מאשר בעבר ולכן חבל לוותר על כך. בנוסף, כדאי לדעת שיש היום גם חברות שיכולות לסייע בהוצאת הרישיון ולכן אתם לא באמת צריכים להתמודד עם התהליך הזה לבד.

כמה עולה לקנות את מוצרי הקנאביס בישראל?
זה לא משנה אם אתם רוצים לקנות שמן קנאביס, משחות שונות או אפילו חטיפים לכלבים, שכן הוכח שהקנאביס מתאים גם לחיות המחמד. מה שבטוח זה שתרצו לדעת על איזה מחירים מדובר, כי מי היה רוצה לשלם על העניין הזה סכומים מופקעים? החדשות הטובות הן שככל שהשנים עוברות, אנחנו רואים שיש יותר ויותר חברות שמייצרות, מוכרות ומשווקות את המוצרים האלה, מה שמוביל כמובן לתחרות שמורידה את המחירים. לכן, רגע לפני שאתם קונים לכם קנאביס במחירים מופקעים, למה שלא תבדקו את הדברים לעומק? ניתן לעשות השוואת מחירים מהירה ואפילו להזמין את המוצרים האלה באינטרנט, כך שאין ספק ששווה לבדוק לעומק האם גם במקרה שלכם הקנאביס יוכל להיות יעיל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה